Paasschaaktoernooi voor de jeugd

Op donderdag 20 april hadden we na de jeugdschaakclub een toernooi voor de jeugdleden en hun ouders (die durfden). We werden ingedeeld naar sterkte voor zover bekend. In ieder groepje van 3 kinderen en een volwassene.

Omdat ik een echte beginner ben mocht ik in groep 7. Samen met Rutger, Sergio en Tom heb ik een hele leuke avond gehad. We speelden 3 partijen van 10 minuten per persoon per partij. Rutger won van ons groepje alle 3 de wedstrijden. Het was tijd voor we er erg in hadden.

Alle kinderen kregen een paashaasje en een surprise ei. Alle ouders die meededen een doosje eieren, en per groep de winnaar ook een doosje eieren.

Ik heb het heel leuk gevonden, en als het volgend jaar weer is doe ik zeker weer mee.

Marieke van Tongeren (moeder van Jasper & Martijn).