Beste ouders

Ik weet dat jullie het allemaal heel erg druk hebben, toch wil ik even een klein momentje jullie aandacht.

Kinderen vinden het erg leuk als hun ouders betrokken zijn bij wat zij doen, zo ook de externe schaaktoernooien. U vond het vroeger toch ook leuk als uw ouders u naar een sportwedstrijd brachten en bleven kijken. Het zou toch jammer zijn als u hier later spijt van heeft, omdat u alleen maar moet werken en te weinig tijd voor uw kind heeft.

Ik vind het niet goed als het altijd maar dezelfde mensen zijn die op komen draven. Ik zal een voorbeeld geven: 8 kinderen hadden zich opgegeven voor het toernooi in Leiden, bijna niemand wilde rijden (te druk !!!) gelukkig kon ik na een paar uur bellen iemand vinden, het was de Vader van een van onze jeugdige trainers en wel dhr. Arie de Ronde. Dit zijn mensen waar wij heel erg blij mee zijn.

Maar beste mensen, neem het niet te gemakkelijk, ach een ander rijdt wel. Laat de club niet zakken!!!!!!

Groeten van Jos van Tongeren. (Jeugdleider)