De schaakverenigingen Excelsior (Heemskerk),
Pat Mat (Beverwijk) en Kijk Uit (Velsen)
organiseren een

schaakdriekamp

tussen de gemeenten

Heemskerk

Beverwijk

Velsen

zaterdag 11 november 2000 aanvang 12:30
in het stadhuis van de gemeente Heemskerk

Deelnemers: huisschakers, scholieren, clubschakers, genodigden

Inschrijvingen en informatie:

Deelnemers voor Velsen: tel. 0255 - 524646 (antwoordapparaat)
e-mail: koelemij@GEENSPAMschaakclubkijkuit.nl
Deelnemers voor Beverwijk: tel. 0251 - 234114 of 252097
e-mail: info@GEENSPAMguldenhoekje.nl
Deelnemers voor Heemskerk: tel. 0251 - 236090
e-mail: p.vantongeren@GEENSPAMworldonline.nl

Op 11 november kunt u zich vanaf 12.30 uur aanmelden in de Raadszaal van het stadhuis. De openingszet is om 13.00 uur; de prijsuitreiking om 16.30 uur.

Schakend Velsen verdedigt titel
op 11 november a.s.

De jaarlijkse schaakmatch tussen Beverwijk, Heemskerk en Velsen wordt dit jaar op zaterdagmiddag 11 november gehouden in het gemeentehuis te Heemskerk. Titel verdediger Velsen zal het moeilijk krijgen de wisselbeker te behouden. Afgelopen jaar had de jeugd van Velsen een heel belangrijk aandeel in de eindzege, echter de voortekenen wijzen erop dat de tegenstanders dit jaar goed voorbereid zijn. Heemskerk zal er alles aan doen om dit keer de beker te veroveren en komt met een groot contigent sterke spelers aan de start. Ook tweevoudig winnaar Beverwijk bereidt zich goed voor op de match en is optimistisch dat de beker dit keer weer naar Beverwijk gaat.

Traditioneel bestaan de teams uit vertegenwoordigers van de politiek, jeugdschakers, huisschakers en ervaren clubspelers die in totaal vier schaakpartijen spelen (twee partijen tegen elke gemeente). Het afgelopen jaar wist de gemeente Velsen een fraaie zege te behalen (1. Velsen 77½, 2. Beverwijk 53½ en 3. Heemskerk 51 punten). Als u zich realiseert dat vooral de Velsense jeugd voor deze ruime marge verantwoordelijk was (1. Velsen 20, 2. Heemskerk 8½ en 3. Beverwijk 7½) dan is het duidelijk dat we opnieuw de schakende jeugd van Velsen moeten mobiliseren om het succes te herhalen. De organisatie van Velsen roept dan ook alle schakers en schoolteams in de gemeente op zich aan te melden voor deze match. Dat kan op de volgende manieren gebeuren:
Telefonisch op nummer 0255-524646 (antwoordapparaat) of per e-mail koelemij@GEENSPAMschaakclubkijkuit.nl. Geeft u daarbij op: uw naam, adres en de leeftijdscategorie waarvoor u wilt uitkomen (jeugd < 18j / senioren). Indien u een vervoersprobleem heeft om naar het gemeentehuis van Heemskerk te komen, laat ons dat dan ook even weten, dan zorgt de organisatie voor een oplossing.

Schakend Velsen rekent op u, tot ziens op 11 november.