NHSB enquête: niet langer voor één gat te vangen

Deze enquête bestaat uit twee simpele delen. In het eerste deel vragen we uw "gegevens" op. De antwoorden moeten ons inzicht geven in de vraag: welke schaker bent u? Deel twee is er om vast te stellen wat u wilt met betrekking tot het schaken in een zaterdagcompetitie als beschreven in de brochure. (9 zaterdagmiddagen in de periode september t/m april, samenvallend met de zaterdagen waarop de KNSB-competitie wordt verspeeld.)

Deel 1
Naam:
Voorletters:
Bondsnummer:
Lid van de schaakvereniging(en):
Voor welke vereniging komt u uit in
externe wedstrijden?
Elorating

Deel 2

Lees onderstaande mogelijkheden aandachtig door en kruis aan/selecteer wat uw standpunt/voorkeur het best weergeeft.

Ik speel al mee in de zaterdagcompetitie en wel in de
Ik speel momenteel geregeld in de "avondcompetitie" en wil daarnaast uitkomen in de zaterdagcompetitie.
Ik wil absoluut niet uitkomen in de zaterdagcompetitie.
Mijn maximale interesse in de zaterdagcompetitie is om als dat dringend gewenst is in te vallen in een team van mijn vereniging.
Alleen als mijn eigen vereniging besluit één of meer teams op te geven voor de zaterdagcompetitie dan ben ik van plan daarin mee te spelen.
Ook als mijn schaakvereniging niet mee doet aan de zaterdagcompetitie zou ik zelf daarin willen uitkomen.
In dat geval: Ga ik zelf op zoek naar een mij passende mogelijkheid.
Heb ik er geen bezwaar tegen als verenigingen die teams willen formeren voor de zaterdagcompetitie mijn naam doorgespeeld krijgen.
Insturen voor 1 oktober 2002