Jubileumfeestje

Beste clubgenoten,

In het kader van ons 75 jarig jubileum willen wij het jubileumjaar afsluiten met een leuk evenement voor ons zelf en eventueel aangevuld met onze schaakvrienden uit de directe omgeving. Wij denken daarbij aan een boottochtje waar we tijdens de boottocht een schaakevenement organiseren. Omdat met het organiseren hiervan toch nogal wat kosten gepaard gaan (maar wel past binnen het jubileum budget) wil ik toch eerst de belangstelling van de leden aftasten voordat op ons feestje slechts een handvol mensen aanwezig is.

In de eerste plaats de boot, het betreft een boottochtje met de Elvira op binnenwater. De Elvira is een motorjacht met ruime catering mogelijkheden en ruimte om een schaakevenement te organiseren.

Motorjacht Elvira

Angst voor zeeziekte of gebrek aan zeebenen hoeft niemand te hebben, de Elvira is min of meer een drijvende treinwagon.

Interieur van de Elvira

Gedacht wordt aan een vrijdagavond of een zaterdagmiddag / zondagmiddag in juni. Graag zou ik van jullie de volgende informatie willen weten:

Je naam:
Vind je het een leuk evenement en ben je van plan te komen als de datum je uitkomt?
Als ik kom zou ik het leuk vinden om mijn partner mee te nemen.
Voor wat de dag betreft gaat mijn voorkeur uit naar:
Meerdere mogelijkheden mogelijk (houdt de Ctrl
toets ingedrukt bij selecteren)
Voor wat betreft het evenement gaat mijn voorkeur uit naar een:
Schaaktoernooitje
Schaaktoernooitje gecombineerd met lezing
Schaaktoernooitje gecombineerd met iets anders
en wel
Aankruisen wat je graag zou willen.

Ik hoop dat je met ons mee wilt denken om na de verschillende door ons georganiseerde schaakevenementen ook een leuk slot aan ons jubileumjaar te knopen.

Vriendelijke groet,

De jubileumcommissie