KNSB + NHSB bekerfinales 2003

Persbericht

In het kader van ons 75-jarig jubileum organiseert de schaakclub Kijk Uit op zaterdag 24 mei a.s. de Nederlandse bekerfinale. Vier topverenigingen (Groningen, HSG (Hilversum), DD (Den Haag) en de Stukkenjagers (Tilburg)) zullen met viertallen in een halve finale en een finalewedstrijd uitmaken wie de nationale beker in 2003 wint. Deze vier top teams hebben verschillende schaakmeesters en grootmeesters in hun gelederen.

Naast de Nederlandse bekerfinale organiseren wij op dezelfde dag ook de bekerfinale van de Noord-Hollandse Schaakbond. Ook deze wedstrijd wordt gespeeld tussen de sterkste regionale viertallen (Bergen, ASG (Alkmaar), Aartswoud en HSV De Eenhoorn (Hoorn)) van de provincie.

Programma zaterdag 24 mei

10.15 uur    Welkomst woord
10.20 uur Loting halve finales
10.30 uur Aanvang halve finales
14.30 uur Aanvang eventuele beslissingswedstrijden
14.45 uur Lunchpauze + loting finale
15.30 uur Aanvang finales + wedstrijden om 3e en 4e plaats
19.30 uur Aanvang eventuele beslissingswedstrijden
  Prijsuitreiking - Wethouder Floor Bal (Tussen 19:00 uur en 20:00 uur.)

Reglement KNSB inzake fotograferen

Fotograferen in de speelzaal is toegestaan. De toestemming om dat te doen is beperkt tot de eerste 10 minuten na het begin van de partijen. Televisiecamera's worden alleen in de speelzaal toegelaten als deze geluidloos werken en als deze zo onopvallend mogelijk zijn opgesteld.

De wedstrijden worden gespeeld in ons clublokaal

De voormalige Jan Ligthartschool
Eksterlaan 8 (ingang achterkant gebouw)
1971 KS IJmuiden