Schaakklok zoek

Bij een alweer enige tijd geleden verrichte inventarisatie van onze schaakmaterialen, bleek een schaakklok te ontbreken. Aangezien deze klok thans nog steeds spoorloos is, vragen wij gaarne uw aandacht voor het volgende.
Het gaat om een vrij nieuwe klok van het merk GARDE welke is voorzien van een stickertje met het nummer 42.
Aannemende dat een van onze leden deze klok heeft geleend, verzoeken wij hem deze met spoed terug te brengen of een berichtje te sturen aan de .

Voor de goede orde delen wij u nog mede, dat het tijdelijk in bruikleen geven van schaakmaterialen voor gebruik thuis of elders in principe heel goed mogelijk is, doch dan wel na voorafgaande toestemming van een van de materiaalcommissarissen.

Verder bemerkten wij, dat zonder ons medeweten een reparatie is verricht aan schaakmateriaal. Hoe goed bedoeld ook; dit is niet de juiste weg. Defecten, van welke aard dan ook, dienen bij ons gemeld te worden. In eerste instantie zorgen wij dan voor herstel. Uiteraard maken wij graag gebruik van de diensten van onze medeleden, indien herstel ons niet lukt.

Met vriendelijke groeten,

De materiaalcommissarissen