Nieuw seizoen

Beste clubgenoten,

Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur. Vrijdag 15 augustus starten we de eerste clubavond met een snelschaaktoernooitje. Daarna begint het seizoen weer met de eerste competitieronde op vrijdag 22 augustus. Behalve schaken beginnen we het seizoen ook met twee leuke evenementen. Als eerste is daar op zaterdag 23 augustus de barbecue. Hopelijk zijn de weergoden ons dit jaar beter gezind dan vorig jaar. Helaas is de financiële positie van onze vereniging niet dusdanig dat wij dit jaar de kosten voor onze rekening kunnen nemen. De damclub berekent € 7.50 per deelnemer. Dit bedrag moet u dit jaar zelf betalen als u mee wilt eten met de barbecue. Het verschil met de werkelijke kosten legt de damclub bij.

Dan een ander belangrijk evenement, het jubileumfeest. Een jaartje later dan voorzien maar als afsluiting van het jubileumjaar lijkt het een prachtig evenement te worden. Zoals reeds is aangekondigd wordt het een bootreisje. Met veel passen en meten hebben we een leuk arrangement weten te regelen met een rondvaart inclusief maaltijd op de Vecht en Loosdrechtse plassen. Het programma ziet er als volgt uit:

Zaterdag 6 september 2003

16:00 uur Vertrek vanuit IJmuiden per touringcar
17:00 uur Vertrek van de rondvaart. Drankjes en maaltijd (warme gerechten / koude gerechten) gedurende een 4 uur durende vaartocht over de vecht en aangrenzende wateren met de salonboot Prins Hendrik.
21:00 uur Vervolgens zijn we om 21:00 uur weer terug in Loosdrecht en gaan dan met de bus terug naar IJmuiden, waar we naar verwachting om 22:00 uur aankomen.

Ik hoop dat we uitstekend weer hebben en alle leden dit een leuk tochtje zullen vinden en de jubileumavond een succes maken door massaal deel te nemen. Als u uw partner wil meenemen dan kan dat ook, zij/hij is van harte welkom. Naast de leden zullen we een aantal bekende gezichten uit het verleden en heden uitnodigen om met ons deze avond te vieren.

Omdat zo’n avond een zware aanslag is op ons jubileumpotje willen we dat u zich van tevoren aanmeldt bij één van de leden van het bestuur zodat we met de beschikbare spaarpot zo zuinig mogelijk kunnen omgaan. Aanmelden kan tot uiterlijk zondag 24 augustus 2003. Als u allemaal komt dan wordt het ongetwijfeld een geslaagde avond.

Voorzitter Sinclair Koelemij

Aanmelding jubileumboottocht

op zaterdag 6 september tot uiterlijk 23 augustus.

Als u even kan ga dan mee en meldt u aan.

Deelname voor u en uw partner is gratis.