Schaakmatch met Newcastle

De schaakmatch met Newcastle wordt steeds waarschijnlijker. De schakers in Newcastle reageerden heel enthousiast op het idee en de rederij DFDS Seaways wil de reis wel sponsoren door ons een korting van 50% toe te zeggen (maar de onderhandelingen zijn nog niet gesloten).

Wat nog besloten moet worden is:

Ik zie het vooral als een leuk uitje met een schaakrandje om schaakclub Kijk Uit te promoten. En gezien de kosten (eigen rekening voor de deelnemers) ook een financieel interessant aanbod.

Laat in ieder geval ook eens je mening horen op het forum. Op die wijze weet het bestuur wat er leeft in de club en kunnen we daar beter op inspelen.

Wil je alvast iets meer weten over de reis dan kun je terecht op de website van DFDS Seaways.

Voorzitter Sinclair Koelemij