Henk van Nieuwenhuizen overleden

Maandag, 3 januari 2005

Aan alle leden van schaakclub Kijk Uit,

Vandaag heeft ons het bericht bereikt dat ons lid van verdienste Henk van Nieuwenhuizen is overleden. Wij verliezen in hem niet alleen een trouw lid maar ook iemand die veel voor Kijk Uit heeft betekend. Zijn werk voor de jeugdafdeling in de jaren zestig legde de basis voor 35 jaar schaaksuccessen. Henk was een nauwgezet mens en schaker, standvastig in zijn mening en daadkrachtig in zijn handelen. André en ik hebben hem de week voor zijn overlijden nog mogen bezoeken en menig herinneringen opgehaald. Leuke herinneringen en teleurstellingen maar altijd met veel plezier voor het schaken en onze schaakclub, hij liet u allen groeten. We zullen hem missen na 53 jaar lid van onze vereniging te zijn geweest en wensen zijn vrouw, kinderen en kleinkind veel sterkte toe in het verwerken van dit verlies.

Namens het bestuur,
Sinclair Koelemij

Rouwkaart

Met veel verdriet omdat hij niet meer bij ons is, maar ook terugkijkend op zo veel fijne herinneringen, geven wij u kennis van het overlijden van mijn lieve man, onze vader, schoonvader en opa

Hendrikus Hermanus van Nieuwenhuizen
Henk

23 december 1925 30 december 2004

Stijntje van Nieuwenhuizen - van den Braber

Hans en Cora

Marion en Gijs
    Linda

Nicolaas Beetslaan 10
1985 HH Driehuis

Er is gelegenheid tot condoleren en afscheid nemen op dinsdag 4 januari van 19.30 uur tot 20.00 uur in uitvaartcentrum "IJmond", Waalstraat 101 te IJmuiden.

De crematieplechtigheid zal plaatsvinden op woensdag 5 januari om 12.00 uur in crematorium "Westerveld", Duin en Kruidbergerweg 2 - 6 te Driehuis.

Na afloop van de plechtigheid is er eveneens gelegenheid tot condoleren in de ontvangkamer van het crematorium.

Geen bezoek aan huis.

Rouwadvertentie van Kijk Uit

Ons bereikte het droeve bericht dat donderdag 30 december 2004 is overleden ons lid van verdienste

Henk van Nieuwenhuizen

Dankbaar voor de vele leuke herinneringen moeten wij na 53 jaar afscheid nemen van een trouw en standvastig clublid. Bij zijn 50 jarig jubileum werd hij benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau voor zijn grote verdienste voor onze vereniging en haar jeugdafdeling.

Wij wensen zijn echtgenote, kinderen en overige familieleden sterkte toe dit verlies te verwerken.

Namens de leden en het bestuur van de schaakclub Kijk Uit te IJmuiden

Woensdag, 5 januari 2005

Vandaag hebben wij definitief afscheid genomen van Henk van Nieuwenhuizen. Namens schaakclub Kijk Uit waren Sinclair Koelemij, Colleen Otten, Jaap Beekhuis en André Kunst aanwezig bij de crematieplechtigheid. De avond ervoor hadden Peter en Lucy Hamersma en André Kunst de familie gecondoleerd met het verlies van Henk.

Bedankkaart

Dankbaar zijn wij voor uw belangstelling na het overlijden van

Henk van Nieuwenhuizen

Uw kaarten, telefoontjes, bloemen of komst naar de crematieplechtigheid waren voor ons een grote steun en zullen in dankbare herinnering blijven.

Stijntje en kinderen

Driehuis,