SCHAKEN, EEN WERELDSPORT!

Wilt u ook meer leren van dit boeiende spel? Dan is nu uw kans. De schaakclub Kijk Uit organiseert een schaak-cursus voor volwassenen, een cursus gericht op de beginnende schakers en schaaksters.

De cursus wordt gegeven door een gediplomeerde schaaktrainer van de schaakbond. In zes lessen krijgt u meer inzicht in het spel, leert u uw schaakpartij goed opzetten en met combinaties uw tegenstander verrassen. U krijgt een studieboek voor het oefenen van het geleerde en u heeft de mogelijkheid uw kennis in de praktijk te testen.

De lessen worden gegeven op:

Woensdagavond 30 maart, 13 april, 27 april, 11 mei, 8 juni en 22 juni. De avonden beginnen om 20:00 uur en duren tot 22:00 uur.

De cursuskosten bedragen 20 euro. Hiervoor krijgt u zes lessen en het lesboek. Besluit u lid te worden van de schaakclub Kijk Uit dan wordt het cursusbedrag in mindering gebracht op de jaarcontributie.

De cursus wordt gehouden in het speellokaal van de schaakclub: Voormalige Jan Ligthartschool, Eksterlaan 8 in IJmuiden.

Schaakclub Kijk Uit

Opgericht 17 september 1927