Het NHSB Herfst Veteranentoernooi

Jarenlang was er een zeer succesvol veteranentoernooi in Beverwijk waar heel wat 55 plussers uit de regio aan deelnamen. Een aantal jaren geleden werd het toernooi verplaatst naar Hoorn, hetgeen ten koste ging van de deelname van veel spelers uit het zuiden en westen van Noord Holland. De Stichting Schaken in Noord Holland heeft het Kijk Uit bestuur gevraagd in het najaar een aparte editie te organiseren voor deze regio, het zogenaamde NHSB Herfst Veteranentoernooi. Dick Kruijff was de enthousiaste "aangever", zijn initiatief om een veteranen toernooi in deze regio op poten te zetten resulteerde in de vraag van de stichting. Het bestuur was het snel eens, het is een uitstekende kans om de 55 plussers uit de regio weer achter het bord te krijgen. De wedstrijd wordt georganiseerd op een vijftal woensdagmiddagen in het najaar. U hoort hier binnenkort meer van.