Start van het nieuwe schaakseizoen

Zondag 16 augustus 2009

Nu de vakanties ten einde lopen start het nieuwe schaakseizoen van Kijk Uit aanstaande vrijdag 21 augustus. We beginnen met een introductieavond om weer te wennen aan het schaken. Bij voldoende belangstelling spelen we een informeel snelschaaktoernooitje.

De dag daarop, op zaterdag 22 augustus, houden we de traditionele barbecue met de dammers ter viering van de opening van het schaakseizoen. De barbecue begint om 16:00 uur en vindt bij mooi weer plaats op de speelplaats achter ons clubgebouw. Indien je wilt meedoen, geef je dan op via het inschrijfformulier. Of stuur een e-mail naar de secretaris. Doe dit zo spoedig mogelijk zodat we weten hoeveel leden er komen.

Ook de jeugd gaat weer van start en wel op donderdag 20 augustus.

De algemene ledenvergadering vindt plaats op donderdag 27 augustus. Je ontvangt hiervoor nog een aparte uitnodiging.

De 1e ronde van de Keizercompetitie is op vrijdag 28 augustus. De beginranglijst met de voorlopige groepsindeling alsook het competitiereglement kun je vinden op de Kijk Uit website.

Voorts worden er het komende seizoen diverse schaakevenementen door Kijk Uit georganiseerd, zoals het NHSB herfstveteranenkampioenschap, de jaarlijkse gemeentenvierkamp, het Kijk Uit snelschaakkampioenschap, de Masterclass, het schoolschaakkampioenschap, het oergezellige Paasschaakdamtoernooi, en meer. Al met al belooft het weer een goed schaakseizoen te worden. In de Kijk Uit schaakkalender kun je alles terugvinden.

De secretaris
E-mail: secretaris@schaakclubkijkuit.nl