Start van het nieuwe schaakseizoen

Woensdag 10 augustus 2011

Beste leden,

Nu de vakanties ten einde lopen start het nieuwe schaakseizoen van Kijk Uit op vrijdag 19 augustus. We beginnen met een introductieavond om weer te wennen aan het schaken. Bij voldoende belangstelling spelen we een informeel snelschaaktoernooitje.

De traditionele barbecue met de dammers is afgeschaft. Er bleek te weinig belangstelling voor te bestaan.

Ook de jeugd gaat ook weer van start, maar wat later dan gebruikelijk vanwege de late schoolvakanties. De eerste jeugdclubavond is op donderdag 8 september.  De jeugdkalender kun je hier vinden.

De algemene ledenvergadering vindt plaats in september. Een definitieve datum wordt nog vastgesteld.  Je ontvangt hiervoor nog een aparte uitnodiging. Tijdens deze vergadering zullen de prijswinnaars van het vorig seizoen gehuldigd worden.

De 1e ronde van de Keizercompetitie is op vrijdag 26 augustus. De beginranglijst met de voorlopige groepsindeling alsook het competitiereglement kun je vinden op de Kijk Uit website.

De data van de bondswedstrijden in de NHSB bondscompetitie zijn nog niet bekend. De NHSB maakt de definitieve indeling van de klasses na 28 augustus bekend op de NHSB website.

Voorts worden er het komende seizoen diverse schaakevenementen door Kijk Uit georganiseerd, zoals het NHSB herfstveteranenkampioenschap, het Kijk Uit snelschaakkampioenschap, het schoolschaakkampioenschap, het gezellige Paasschaakdamtoernooi, en meer. Misschien wordt de jaarlijkse gemeentenvierkamp weer hervat in Heemskerk. Al met al belooft het weer een goed schaakseizoen te worden. In de Kijk Uit schaakkalender kun je alles terugvinden.

De secretaris
E-mail: secretaris@schaakclubkijkuit.nl