Schaakseizoen Kijk Uit gaat weer beginnen

Vrijdag 15 augustus 2014  - Nu de vakanties ten einde lopen start het nieuwe schaakseizoen van Kijk Uit op vrijdag 15 augustus. We beginnen met een introductieavond om weer te wennen aan het schaken. Bij voldoende belangstelling spelen we een informeel snelschaaktoernooitje.

De algemene ledenvergadering vindt plaats in september. Je ontvangt hiervoor nog een aparte uitnodiging. Tijdens deze vergadering zullen onder andere de prijswinnaars van het vorig seizoen gehuldigd worden.

De 1e ronde van de Keizercompetitie is op vrijdag 22 augustus.

De data van de bondswedstrijden en de indeling van de teams zijn nog niet bekend bekend gemaakt op de NHSB site. Dat zullen we dus nog even moeten afwachten.

Voorts worden er het komende seizoen diverse schaakevenementen door Kijk Uit georganiseerd, zoals de bekercompetitie, het Kijk Uit snelschaakkampioenschap, het Paasschaakdamtoernooi, het veteranentoernooi, het Velsen schoolschaakkampioenschap en meer. Al met al belooft het weer een mooi schaakseizoen te worden.

Tot vrijdag 15 augustus. Namens het bestuur,

Dick Wijker