Start van het nieuwe schaakseizoen, vrijdag 21 augustus 2015!

Maandag 10 augustus 2015  - Nu de vakanties ten einde lopen start het nieuwe schaakseizoen van Kijk Uit op vrijdag 15 augustus. We beginnen zoals altijd met een introductieavond om weer te wennen aan het schaken. Bij voldoende belangstelling spelen we een informeel snelschaaktoernooitje.

De algemene ledenvergadering vindt plaats in september, je ontvangt hiervoor nog een aparte uitnodiging. Tijdens deze vergadering zullen onder andere de prijswinnaars van het vorig seizoen gehuldigd worden.

De eerste ronde van de Keizercompetitie is op vrijdag 28 augustus.

De data van de bondswedstrijden en de indeling van de teams zijn nog niet bekend bekend gemaakt op de NHSB site, deze zullen we dus nog even moeten afwachten.

Voorts worden er het komende seizoen diverse schaakevenementen door Kijk Uit georganiseerd waar men naar kan uitkijken zoals het paasschaaktoernooi en de bekercompetitie

Dit seizoen zal de schaakclub helaas moeten verhuizen naar een nog onbekende locatie, weet u nog een goede locatie of heeft u een suggestie laat het ons weten! Hierover houden we u uiteraard op de hoogte.

Tot vrijdag 21 augustus. Namens het bestuur,

Dick Wijker