Laatst gewijzigd vrijdag 13 maart  2020 10:30 uur

Clubavonden opgeschort in verband met Coronavirus

Vrijdag 13 maart 2020 -  Vandaag is het advies van de overheid met betrekking tot het Coronavirus aangepast. Een van de nieuwe maatregelen is: bijeenkomsten met meer dan 100 personen worden in heel Nederland afgelast.
Nu zijn wij als club niet groot genoeg om aan de 100 personen limiet te komen. Desondanks heeft het bestuur besloten om tijdelijk de clubavonden op te schorten..
Redenen zijn dat we samen met de klaverjassers toch aan een vrij groot aantal personen komen en het feit dat veel van onze leden in de risicogroep vallen van relatief oud.

Keizercompetitie seizoen 2019-2020
Uitslagen en stand

Keizercompetitie seizoen 2018-2019
Uitslagen en eindstand

Bekercompetitie Kijk Uit seizoen 2017-2018

Vrijdag 24 augustus 2018 -  De finalisten van de bekercompetitie 2017-2018 zijn bekend. Colleen Otten had zich aan het eind van het vorig seizoen al geplaatst. Door drukte en vakantie kon de tweede halve finale pas vrijdag 24 augusts gespeeld worden. Jan Geus versloeg met degelijk spel André Kunst en heeft met deze overwinning de finale bereikt. Om de kleuren is al geloot, Colleen speelt met wit. De finalepartij zal aanstaande vrijdag 31 augustus verspeeld worden.  Lees verder.

Schaakkalenders
vr 13 sep 2019 20:00 Keizercompetitie seizoen 2019-2020 - ronde 2
Wedstrijdkalender 1e team - nog niet bekend
Wedstrijdkalender 2e team - nog niet bekend
Wedstrijdkalender 3e team - nog niet bekend
Schaakkalender NHSB
Schaakkalender KNSB

Onze sponsors

Tips om deze website te bekijken.
Bij problemen of vragen over het gebruik van deze website neem contact op met de webmaster.

[Valid RSS]