Schaakmatch tegen Newcastle

De tweede schaakmatch tegen Newcastle gaat definitief door. Op 17 juni komen de Engelsen naar IJmuiden om daar de match te spelen tegen schakers uit de IJmond/Kennemerland regio.

Newcastle komt met 30 spelers en daarbij nog 20 partners. We spelen in de kantine van de Maritieme Academie aan de Kanaalstraat. (100 meter afstand van de DFDS Seaways terminal.) Hopelijk spelen weer net zoveel schakers aan onze kant mee als verleden jaar, want een revanche is nodig. Dit keer moeten we proberen de cup in Nederland te houden.

09:30   -   10:30     Ontvangst spelers Newcastle
10:30 - 12:30 Eerste ronde
12:30 - 13:30 Gezamenlijke lunch
13:30 - 15:30 Tweede ronde
15:30 - 16:00 Prijsuitreiking

De Maritieme Academie stelt haar zaal ter beschikking voor de match, een mooie ruime zaal 5 minuten lopen vanaf de terminal en een fraai uitzicht. De gemeente Velsen levert waarschijnlijk een bijdrage aan de kosten voor de gezamenlijke lunch en DFDS Seaways zorgt er voor dat de New­castle spelers na afloop bij hun hotel in Amster­dam worden afgeleverd. Er zijn voor de deelnemers verder geen kosten aan verbonden. Volgende jaar weer in Newcastle maar dit jaar is het onze taak de Engelsen net zo te onthalen als zij ons vorig jaar deden. (Dus inclusief een klinkende overwinning!)

Klik op de link voor foto's en verslag van de schaakmatch Newcastle - IJmond 2005.

Inschrijven kan via het inschrijfformulier voor de schaakmatch IJmond - Newcastle of telefonisch op 06-51564670.