Tijdelijk andere speellokatie

In verband met de brandonveiligheid van ons clublokaal aan de Eksterlaan spelen we tijdelijk in de aula van de L.T.S. aan de Briniostraat, tegenover het hoofdbureau van politie. Ook de damclub zal op dezelfde avond in dezelfde ruimte zijn clubavond houden.

De ingang bevindt zich aan de kant van de Noostraat. Parkeren op de speelplaats is toegestaan. De aula bevindt zich op de eerste verdieping. In de speelzaal is een bar waar koffie, bier en andere drankjes verkrijgbaar zijn.

De thuiswedstrijden voor de bond op vrijdag worden ook in de L.T.S. verspeeld. De thuiswedstrijden op zaterdag van het eerste team worden daarentegen wel gehouden in ons clublokaal aan de Eksterlaan.

Deze situatie zal duren tot eind februari wanneer de noodzakelijke voorzieningen voor de brandveiligheid in ons gebouw zijn aangebracht.

Zie ook "Gebruikers gebouw Jan Ligthart in grote problemen".