NHSB herfstveteranentoernooi 2006
in IJmuiden

Vraag: Hoe kan ik mij opgeven?
Antwoord: Via dit inschrijfformulier of per e-mail aan veteranentoernooi@schaakclubkijkuit.nl of per telefoon op nummer 0255-535743 (Andries Visser).

Vraag: Wanneer zijn de speeldata?
Antwoord: De woensdagen 27 september, 4, 11, 18 en 25 oktober en 1 november.

Vraag: Waar wordt het toernooi gehouden?
Antwoord: In het clubgebouw van schaakclub Kijk Uit in IJmuiden, Eksterlaan 8, tel. 0255-510274.

Vraag: Hoe laat beginnen de ronden?
Antwoord: Elke woensdagmiddag om 13:00 uur.

Vraag: Wat is het speeltempo?
Antwoord: Het speeltempo is 36 zetten in 1˝ uur, daarna 30 minuten voor de rest van de partij.

Vraag: Wie mogen er meedoen?
Antwoord: Alle schakers die 55 jaar of ouder zijn. Ook huisschakers zijn welkom in de laagste groep.

Vraag: Ik ben nog geen 55. Mag ik toch meedoen?
Antwoord: Het organisatiecomité mag spelers toelaten die niet aan de eisen voldoen. Dit ter beoordeling van het organisatiecomité. Daarbij valt te denken aan schakers die nog geen 55 jaar oud zijn maar niet meer aan het arbeidsproces mee kunnen doen.

Vraag: Wie doen er nog meer mee?
Antwoord: Zie de lijst met aanmeldingen.

Vraag: Wat kost het?
Antwoord: Het inschrijfgeld bedraagt € 10,-- voor het hele toernooi. Te voldoen door overmaking op gironummer 678523 ten name van Schaakclub Kijk Uit.

Vraag: Kun je meer vertellen over het toernooi?
Antwoord: Zie de aankondigingsbrief of de poster.

Vraag: Kun je meer vertellen over de regels?
Antwoord: Zie het wedstrijdreglement.